poniedziałek, 16 maja 2011

NOWA GALERIA- MÓJ OGRÓD:)

Zapraszam do oglądania i refleksji:)

 Mój migdałek. Kwitnie bardzo krótko. Jego zapach i piękno zachwyca nas około 2 tygodni. Ale warto..., prawda?:)
 

Zapraszam na ławeczkę obok Migdałka:)


A co to za ptaszek? Pomóżcie mi zgadywać. Siada na samym czubku domku i śmiesznie skrzeczy:)


A tutaj...nasz mały " przychówek" :)to chyba małe wróbelki:)


Zachód Słońca z tarasu:)


I kilka Dni temu przyłapałam nad domem Balona:):):)


 Deszcz...jakieś kilkanaście km od naszego Ogrodu:)


1,5 km od nas..."Kochać- to patrzeć w tym samym kierunku..."


Królik Merwin w Ogrodzie:)


Luzik w Ogrodzie:)


 Różyczka- na szczęście przetrwała mroźną zimę:)


Lora o wschodzie Księżyca:)


Moje dzieciąteczka w Makach:)







2 dni temu...szukamy tęczy;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz